18 Şubat 2012 Cumartesi
"Merhaba Dünya" yine ben geldim...
Çok söyler oldum bu "merhaba" sözcüğünü bu aralar yeniden doğuş yaptığım, git gellerle dolu hayatımda.Yeni bir dönem yeni bir sayfa açtım yine kendime.Attım üzerimdeki tonlarca yükü Seit Onbaşı misali bir kenara ve silkelendim, küllerimden yeniden doğdum. Son birkaç ay ruh gibi dolaşırken insanların arasında; beni üzen, sürekli düşündüren ne varsa zor da olsa çıkardım hayatımdan. İnsan bir kere doğar derler ama ben en güzel yaşımda yeniden doğdum diyebilirim. Doğmaktan kasıt, benliğime kavuşmaktı benim demek istediğim aslında. Ve tam da şu anda bunun şerefine kaldırıyorum kadehimi, hoş geldin "Özgür İnsan" seni çok özlemişim be üstad ;)
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder