Uzunca hoş sohbet geçen, "öyle işte" dedirten bir konuşmanın ardından. Ve birkaç saniyelik susma mesafesinden sonra "hoşgeliniz, beni etkilediniz" tabelası altında konuşma başlar...
♀-Sen bir kadının ne istediğinden iyi anlıyorsun aslında.(Tebessümlü gözlerle nabız yoklama)
♂-Öyle diyorlar, bilmiyorum anlıyorum galiba az biraz.(Duymayı beklediği soru karşısında kendinden emin cevap)
♀-Peki düşünmüyor musun hayatında kimseyi?(Konuya girme sorusu)
♂-Kendime vakit ayıramıyorum, bir de sevgiliyle uğraşamam. İlişkiyi yürütmek zor iş. Benim gibi özgürlüğüne düşkün, değişken ruhlu biri için daha da zor oluyor. Uzun ömürlü olmuyor ilişkilerim genelde. Bir ilişkiye başlarsam iki taraftan biri ya da ikisi elbet üzülecek. Zaten bu dünyada mutsuz insan fazla, mutsuz nüfusu arttırmaya lüzum yok.(Geçmiş kötü tecrübelere dem vurma)
♀-Hmmm. Çok karamsarsın ama belli ki kötü tecrübelerin olmuş. Belki de gerçekten sevmemişsindir hiçbirini, ondan bu kadar kısa ömürlü olmuştur ilişkilerin.(Optimist yaklaşımla karamsarlığı dağıtmaya çalışma.)
Montun sağ cebine giden el, paketten çıkarılan bir sigara, pantolonun sol cebine giden el, yanmaya hazır bir çakmak, sigaranın yakılması ve cevaben yapılan konuşma...
♂-İlişkiye başlamadan önce sevmek için zilyon tane neden bulabiliyor insan. Çoğunda "ahanda evleneceğim kadını buldum" diyorsun. Aşık olduğun an karşındakini öyle bir büyütüyorsun ki gözünde ama ileride aslında o kadar da büyütülecek bir yanı olmadığının farkına varıyorsun. Bu arada aşık da olmadım ben hiç sanırsam olduğumu sandım sadece. O yüzden duygularımı yavaşça çürütmektense, derin dondurucuda saklamayı tercih eder oldum artık ben de. Saf ve çocuksu kalıyorlar orada kimseye zararları olmuyor, ne güzel.(Durumu açıklama gayreti)
♀-Enteresan! Kendince haklısın tabi. Ama ön yargıların da var gibi. Korkuyorsun biraz, belli ki yıpranmışsın ama böyle hep sonunda ne olur diye düşündükçe mutlu olamazsın ki. Tadını çıkarmaya bak sonunda mutluluk varmış, hüzün varmış bilemez insan.(Olumlu düşünce aşılama çalışmalarına devam etme)
♂-Haklısın orası öyle tabi.(Tartışmadan kaçmak için verilen kısa cevap)
♀-Seni sevdim, çok farklısın herkesten.(Muhabbeti devam ettirmeye çalışma)
♂-Teşekkür ederim, herkese benzememeye çalışırım.(Noktalı virgül)
♀-Ama bu kadar karamsar düşünme lütfen. Emin ol bu düşüncelerini çürütecek biri çıkacak karşına.(İlla kanına girecek, kafaya koymuş bir kere)
♂-Umarım ama daha zamanının gelmediğini düşünüyorum.(Yine noktalı virgül)
♀-Beklemediğin zamanda gelir bulur insanı böyle şeyler.(Biraz kinaye)
♂-Orası öyle tabi. Murphy kanunları...(Muhabbete nokta koyma)
Orta-uzun bir sessizlik ve düşük garda doğru...
♀-Seni seviyorum.(Sol kroşe, Episode 2 başlangıcı denilebilir)
♂-Ben de seni sevdim. iyi bir kızsın.(Anlamazdan gelme, tebessüm etme)
♀-Ben o manada sevmiyorum ama seni.(Biraz ciddiyet)
♂-Ne manada seviyorsun?(Salağa yatma)
♀-Anla işte şapşal!(Hafif sinir ama "şapşal" kullanarak cümleyi sempatikleştirmeye çalışma)
Sigara söndürülür ve derin bir iç çekiş...
♂-Gel sana yapabileceğim en büyük iyiliği yapayım. Benimle neden yapamazsın detaylı bir açıklayayım. (Fazla ciddi ama empatik konuşma.). (Ayrıca bir duygu zamparasının anatomisi, duygu zamparaları ego tatminiyle yaşamlarını idame ettirirler. Karşı tarafı alttan alta etkileyip, sonra da bim bam bom.)
♀-Peki.(Bu kelimenin kelime anlamı hakkında hiç bir şey söylenemez, binlerce anlam içerir.)
Ardından konuşma çubuğuyla anlatılamayacak kadar uzun kendini kötülemeler, binlerce "neden olmaz?"'ı açıklayan nedenler gelir ve hiç bir neden bir defa duygularını açık etmiş birisini tatmin edemez. Kadınlar arzu edilmek ister ve bunun için çaba gösterir. Karşında ilgisini çeken bir erkek varsa ve o erkek umarsız davranırsa bu onu daha da büyük bir hedef haline getirir.
Daha ceninken öldürülmeye çalışılan duygular vardır. Asla yetişkin olamayacak duygular... İntikam alacak kadar büyüyemeyecektir belki ama laneti her daim onu öldürenin üzerinde olacaktır.
Ne bir dost, ne bir sevgili,
YanıtlaSilDünyadan uzak bir deli...
http://www.youtube.com/watch?v=ljhpWemNPpg
YanıtlaSilGulduren,ama dogru:) Milkwich
YanıtlaSilteşekkür ederim sayın milkwich :)
YanıtlaSil